امروز سعی کردم چند تا کار کمیاب از داریوشعزیز(سرور تمام خواننده ها)بزارم
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروز سعی کردم چند تا کار کمیاب از داریوشعزیز(سرور تمام خواننده ها) و ابی(آقای صدا) بزارم.....این دفعه دست پر اومدم مطمئنم که حتما خوشتون میاد.....من اگه بخوام درباره ی هر کدوم توضیح بدم دیگه خوشتون نمیاد پس بهتره خودتون ببینید.......من که میگم اونایی که نوشتم کمیابه حتما بگیرید وگرنه از دستتون میره چون واقعا کمیاب هستن...مخصوصا زندونی چون وقتی من گوش کردم اون زندونی همیشگی نبود....

دانلود کلیپ تصویری آهای مردم دنیا(کنسرت)

دانلود دکلمه ی هزار و یک شب (ابی)

دانلود آهنگ تلافی(داریوش)(قدیمی و کمیاب)

دانلود دکلمه ی طپش(ابی)

دانلود آهنگ زندونی(داریوش) (قدیمی و کمیاب)

 

نظر یادت نره عزیزم!

 





:: موضوعات مرتبط: داریوش اقبالی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کلیپ تصویری آهای مردم دنیا(کنسرت) دانلود دکلمه ی هزار و یک شب (ابی) دانلود آهنگ تلافی(داریوش)(قدیمی و کمیاب) دانلود دکلمه ی طپش(ابی) دانلود آهنگ زندونی(داریوش) (قدیمی و کمیاب) ,
:: بازدید از این مطلب : 4846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی